cancersuger

Alla inlägg under april 2012

Av Lisa - 18 april 2012 12:44

Hej! Efter lång väntan har jag äntligen fått pröva att göra ängla-smycken som jag säljer 60 kr st till förmån för barncancerfonden. Jag har 16 st kvar så säg till om du vill beställa ett. En så länge har jag en lila och massa turkosa.   Här får ni ett smakprov. Kram

Av Lisa - 10 april 2012 15:10

Hej nu är jag på sjukhuset och får cytostatika som droppar in på någon timma,sen blir det efterdropp. Blir hemfärd troligtvist på torsdag :)KRAM Lisa

Av Lisa - 9 april 2012 22:29

Hej! Nu har jag äntligen blivit av med magsjukan,SKÖNT !Imorgon blir det cytostatika B blir där nästan hela veckan.Så jag får inget påsklov men jag åt en av mina favorit maträtter Kräftor.., Nu blir det sängen. Vi måste åka typ sju imorgon:( Kram Lisa

Av Lisa - 2 april 2012 09:38

Hej!

Jag kommer tyvärr inte kunna blogga så mycket föratt jag har magsjuka  .

Så det blir inge Uppsala den här gången.Det blir väl att kanske börja på påsklovsveckan  


Så istället väntar jag på post från Panduro,ska pyssla något fint till min kusin Hilda.


HEJDÅ!


Skapa flashcards