cancersuger

Alla inlägg under juni 2012

Av Lisa - 27 juni 2012 10:37

Hej alla bloggläsare har inte bloggat på sista tiden jag ska bättra mig på det! Igår blev jag utskriven från lasarettet har varit där sedan i fredags med feber och fått lite medicin mot febern och igår fick jag äntligen komma hem!Så därför lovade mamma mig att vi skulle åka till lager157 idag :)Så då frågade vi om två av mina mostrar ville följa med oss och min kusin och det ville de gärna :)Kram

Av Lisa - 14 juni 2012 19:53

Hej alla bloggläsare!Har gjort en röntgen av hjärnan för att kolla om knölen spridits sig och de ringde till pappa för några timmar sen Och sa................Att man inte kunnat se den eller spridit sig!Men man kan inte säga att jag är frisk från cancern än!Jag blev sååå jä*la lättad av beskedet så jagBörjade gråta! <3<3<3

Av Lisa - 5 juni 2012 16:02

Hej alla bloggläsare!

Jag har visst glömt att blogga!, Igår var jag på sjukhuset och gjorde njurprov och idag blev det Magnetcamera undersökning.   Då måste man ligga stil i c:a en timme varje gång det tog mycket kortare den här gången än vad jag trodde   Nu sitter jag med en stoor pärlbeställning   Så det är bara att beställa! 





Soliga kramar från Lisa


Skapa flashcards