cancersuger

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Svar...

Av Lisa - 14 juni 2012 19:53

Hej alla bloggläsare!Har gjort en röntgen av hjärnan för att kolla om knölen spridits sig och de ringde till pappa för några timmar sen Och sa................Att man inte kunnat se den eller spridit sig!Men man kan inte säga att jag är frisk från cancern än!Jag blev sååå jä*la lättad av beskedet så jagBörjade gråta! <3<3<3

 
 
Ingen bild

Liselotte

15 juni 2012 16:42

ÅHH vad skönt Lisa! Nu sitter jag i Kanada och gråter glädetårar jag också! Så himla skönt att få ett sådant besked! HEJA, HEJA BÄSTA LISA!!

Lisa

16 juni 2012 13:51

Hej
Vi ska. Fira med kräftor så fort jag fått tillbaka min aptit :)
Kram

 
Ingen bild

Ella

24 juni 2012 16:29

Guuuud vad skönt hoppas du mår bra och hoppas att det går bra! Gud vad glad jag blir! Är du hemma nu i veckan för min kusin såg min ängel och hon tyckte den var sååååå fin så hon ville också ha en.

 
Ingen bild

Kerstin

24 juni 2012 17:17

Grattis att du är på väg att bli frisk jag vill så gärna köpa en av dina änglar dom är jättefina!!!!jag tycker om örhängerna men jag har inte hål i öronen...men när jag fyller 10 den 12 september kommer jag få ta hål i öronen=SUPERBRA!!!Hoppas att du blir jättefrisk hejdå Lisa!/kerstin!

Lisa

27 juni 2012 10:37

Hej Kerstin!
Vad roligt att du hoppas att jag blir frisk och det hoppas jag också :)
Så klart att du får köpa en av mina örhängen när du tagit hål vi får bara hoppas att du tål nickel för jag vet inte om de är nickelfria :(

Kram på dig Kerstin hoppas att du får en toppendag den 12 september :)

 
Ingen bild

anders hellbom

3 juli 2012 18:53

Strålande besked Lisa! Vi är superglada här!!!

Lisa

6 juli 2012 16:43

Hej jag visst var det ett Strålande besked!
Kram från Lisa m.Familj

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 oktober 2014 19:55

Hej!  Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu...men jag mår bra och tumören är fortfarande borta. Jag har inte bloggat för att jag inte vet vad jag ska skriva om nu. När jag var sjuk var det skönt att få skriva av sig, men nu stressar det ...

Av Lisa - 21 december 2013 23:00

Hej! I torsdags var jag på sjukhuset på återbesök på öron/näsa/hals. I somras opererade jag ju bort en ärrklump som satt på stämbandet. De ville kolla så att allt såg bra ut och att ärrklumpen inte hade kommit tillbaka igen. Farmor var med mig på...

Av Lisa - 5 december 2013 17:00

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, jag har haft mycket i skolan nu så jag har inte orkat eller haft tid med att blogga. Det har hänt mycket sedan jag skrev sist, bland annat gjorde jag en magnetundersökning i oktober och den var bra...

Av Lisa - 3 december 2013 20:22

Hej! Efter att programmet Barn på sjukhus - återbesöket sändes i oktober har jag fått många frågor om hur man beställer änglar. Om du vill beställa änglar skickar du ett mail till min mamma: karinb.hoglund@gmail.com med följande uppgifter: * ...

Av Lisa - 16 oktober 2013 21:37


Hej! I morgon 17/10 kl 18.30 i SVT Barnkanalen börjar en ny säsong av Barn på sjukhus. Jag är med i det första programmet som handlar om barncancer. Programmet spelades in i somras. Om ni tycker att jag låter lite hes i programmet, beror det på att j...

Skapa flashcards