cancersuger

Alla inlägg under juli 2012

Av Lisa - 9 juli 2012 17:38


Hej!

I förmiddags var jag i Borlänge och kollade på mitt fotbollslag när de spelade match   . Falu BS F00 vann med 4-2! Ni är bäst!  

Sen blev jag intervjuad av Borlänge Tidning eftersom mina änglar säljs under Dalecarlia Cup. Jag hann också kolla på brorsan i Slätta sk och de vann sin match med 2-0. Ni är också bäst!

Klockan två var jag på sjukhuset och fick Vincristine som är ett cytostatika (cellgift). Vi kollade mina värden och jag behövde inget blod än, Skönt! Jag är inte infektioonskänslig än heller och det är ju bra eftersom jag har tänkt att vara på Dalecarlia och titta på fotboll och sälja änglar.

Nu vill jag att det ska sluta regna!  Kram! 



Av Lisa - 6 juli 2012 16:43

Hej alla bloggläsare !

 Nu efter min senaste A kur som  var den 2-3 juli har jag fått 5 av 8  behandlingar. Mamma tycker att jag börjar bli lite blek om mina läppar och det tyder på att mitt blodvärde går ner    På måndag eftermiddag ska jag kolla mina blodvärden och få Vincristine som är ett cellgift. Om mina blodvärden är för låga kanske jag behöver lite blod. Så här är ser jag ut just nu:

inget hår eller jo, några glesa hårstrån

nästan inga ögonfransar kvar dom som finns är kanske 3 mm

osynliga ögonbryn   

dessutom har jag min sondslang som täcker hela kinden

  

Från  måndag - lördag kommer jag att vara på Dalecarlia cup i Borlänge och sälja mina änglar till förmån för Barncancerfonden. Jag vet ju inte riktigt hur jag kommer att må nästa vecka, men jag kommer att vara där så mycket jag kan och orkar   . Liselotte på Salong Hair & Nu (hon kommer att vara på Sportfältet) säljer änglar åt mig om jag inte är där!    Många kramar Lisa




  

Av Lisa - 1 juli 2012 15:33

Hej!Idag ska jag åka till Akademiska i Uppsala och få cyto.Förra behandling gick så där först fick jag feber och klåda av medicinerna sen när jag kom hem fick jag ont i kroppen och förstoppning :( Hejdå och massa kramar från Lisa m familj

Skapa flashcards