cancersuger

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lisa - 30 augusti 2012 13:49

I förrgår blev jag utskriven från sjukhuset, men då blev jag förkyld istället.Igår fick jag besök av några klasskompisar, det var jätte roligt.Idag torsdag gjorde jag ett hörselprov, förmodligen mitt sista.Imorgon blir det skola, för nu är mina världen okej för att gå till skolan :)Nu sitter jag bara och slappar framför tvn.Kram

Av Lisa - 25 augusti 2012 17:32

Hej! Jag har startat en Grupp på Facebook som heter Alla vi som har bott i Almers hus i Varberg.Alla som har bott där är välkomna att vara med i gruppen.

Av Lisa - 25 augusti 2012 17:08

Hej alla bloggläsare! I torsdags vaknade jag med feber. INTE BRA. Jag fick då lov att åka upp till lasarettet och ta lite prover, jag blev inlagd och fick antibiotika. Nu är jag piggare igen och får åka hem imellan medicinerna.Jag vet inte när jag kommer till skolan igen.Kram Lisa

Av Lisa - 20 augusti 2012 17:34

Hej alla bloggläsare!
Just nu befinner jag mig på lasarettet och får några påsar med nytt blod.
Tyvärr är det fotoförbud här på sjukhuset så ni får inte se någon bild härifrån
Kram ?

Av Lisa - 18 augusti 2012 12:27

Hej alla bloggläsare! Om fyra dagar börjar skolan igen, och just nu är jag inte så pigg. Jag har fåttTa mediciner mot min biverkningarna ( värk) av medicinen. Plus det så har jag fått ont i halsen på grund av att jag dricker alldeles för lite och Då blir jag alldeles slemmig i halsen :(Kram

Av Lisa - 15 augusti 2012 14:00

Hej alla bloggläsare .Nu ligger jag i min sjukhussäng här i Uppsala och får min sjätte behandling med cytostatika.Imorgon bär det av hemåt. Det blir nog ingen skolstart för mig på onsdag nästa vecka, mina världen är nog för låga. Många kramar

Av Lisa - 7 augusti 2012 10:14

Hej alla bloggläsare
Förlåt för att jag har bloggar så lite, men ialla fall nu är vi i Varberg på Almers hus tills den 12 aug. Då ska vi åka hem och på hem vägen ska vi stanna i Gränna. Kram

Skapa flashcards