cancersuger

Alla inlägg under september 2012

Av Lisa - 27 september 2012 12:22

Hej!
Nu ligger jag i uppkrupen i soffan med vetevärmaren, innan jag ska till sjukhuset och ta prover och säkert få en påse med trombocyter. Jag hoppas att de kan sticka mig i armen idag för jag är så öm efter nålsättningen i förrgår. (nålen krånglade lite men till slut kom den rätt). Kram Lisa

Av Lisa - 24 september 2012 10:40

Hej idag har jag studiedag och det är jätte skönt.
Idag har vi inget planerat att göra.
Kram

Av Lisa - 24 september 2012 10:40

Hej idag har jag studiedag och det är jätte skönt.
Idag har vi inget planerat att göra.
Kram

Av Lisa - 23 september 2012 19:57

Hej idag har jag varit och kollat på min storebror och hans lag närde spelade match. Matchen var jämn och slutade lika.Men nu ska jag se på X factor.Kram

Av Lisa - 20 september 2012 09:50

Hej idag är det min namnsdag:)Förra året kunde jag inte fira den så i år har jag tänkt att fira den ordentligt!Kram Lisa

Av Lisa - 19 september 2012 14:13

Hej idag ska jag få min sista cellgiftspruta som tar en kvart, och idag för ett år sedan upptäcktes min hjärn tumör. Det är en konstig känsla jag har i magen.
Kram Lisa

Av Lisa - 17 september 2012 18:50

Hej för ganska precis ett år sedan upptäcktes min tumör. Jag minns inget från den dagen. Den dagen vill jag inte fira! Men på torsdag är det min namnsdag och den tänker jag fira ordentligt i år.Förra året gick inte att fira för då låg jag på NIVA (neurointensiven). Idag kräktes jag i bilen på väg till skolan.Det är väl mina mediciner och min förkylning som gör att jag kräks. Jag har varit trött idag, och sovit ett par timmar på eftermiddagen.Nu ska jag fortsätta på en mössa som jag påt/virkar.Kram

Av Lisa - 16 september 2012 19:46

Hej nu är jag förkyld och jag får inte bli sjuk för då kan vi åka till Liseberg. Men nu ska jag titta på tv.
Kram

Skapa flashcards