cancersuger

Alla inlägg under september 2012

Av Lisa - 15 september 2012 12:47

Hej alla bloggläsare! Jag har fått en fråga om min mail adress den är
lisa-kristin@live.se
Om ni har några frågor så kan ni nå mig där.
Kram Lisa

Av Lisa - 14 september 2012 17:39

Hej! Jag har fått tillbaka min förkylning, som hade gett med sig för nån vecka sen. Blev ett kort inlägg nu.
Kram Lisa

Av Lisa - 13 september 2012 11:40

Hej! Idag blir det en heldag på sjukhuset. Först ska vi till Hudavdelningen, sen ska jag få 2 påsar med blod sen ska jag sätta en ny sond :(
Det är fotoförbud här på sjukhuset så ni får inte se någon bild :(
Kram Lisa

Av Lisa - 12 september 2012 21:27

Hej! Idag har jag fått en cellgiftsspruta på en kvart på lasarettet i Falun.
Nu ska jag göra mitt andra försök att somna jag kräktes lixom upp sonden. Så God natt!

KMX

Av Lisa - 10 september 2012 20:16

Hej! Idag kom äntligen min cykel :) det är en blandning av BMX, Mountainbike och Gokart.Jag har väntat på den i säkert tre veckor och idag när jag var i skolan kom den :) Blev ett kort inlägg .Kram Lisa

Av Lisa - 8 september 2012 19:44

Hej!
Nu har fått biverkningar av Vincristinet
:(
Nu hoppas jag att det är näst sista gången, för det gör väldigt ont!
Kram Lisa

Av Lisa - 7 september 2012 21:51

Hej!
Igår avslutades min näst sista behandling :) och sista kuren beräknas att starta den 17 Okt. Sen blir det träning! Måånga kramar!

Yes

Av Lisa - 6 september 2012 15:27

Hej!
Nu är jag precis klar med min näst sista behandling<3
Kraaaam!

Ovido - Quiz & Flashcards