cancersuger

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

Änglar

Av Lisa - 5 oktober 2012 16:23

Här är några av änglarna jag säljer:

 
 
Ingen bild

Lydia

5 oktober 2012 16:49

Hej Lisa, du gör väldigt fina änglar. :) Kramar/ Lydia

Lisa

5 oktober 2012 18:31

Tack

 
Jonna

Jonna

5 oktober 2012 18:30

Vad fina änglar <3

http://Mylifeasjonna.bloggplatsen.se

Lisa

5 oktober 2012 18:31

Tack

 
Ingen bild

gry ( lydias kompis)

5 oktober 2012 19:33

åhh vad fina!

Lisa

5 oktober 2012 20:44

Tack

 
Ingen bild

Therese

14 oktober 2012 16:23

Hejsan, såg dina änglar i annonsbladet. finns det nånstans där man kan köpa dessa söta änglar?

Lisa

14 oktober 2012 18:55

I Borlänge mitt emot barnenshus eller hemma hos mig i Falun

 
Cathrine

Cathrine

15 oktober 2012 11:11

Fina Lisa! Vilka otroligt fina änglar! Skulle vilja köpa en eller några. Hur gör jag? Vart finns dom att köpa? Kämpa på! Se till att den här fruktansvärda sjukdommen inte vinner! Jag har själv cancer, tyvärr är den obotlig. Du är så fin och vilken kämpe du är! Många Kramar till dig!!

http://cathrine.gardlund.blogspot.se

Lisa

15 oktober 2012 15:47

Änglarna finns hemma hos mig i britsarvet,nära koppabergs kyra i Falun

Välkommen

 
Maria

Maria

16 oktober 2012 23:16

Jag skulle jätte gärna vilja köpa några änglar, men tyvärr bor jag en ganska bra bit ifrån dej ;( kämpa på, jag håller både tummar o tår för dej! <3

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

Lisa

17 oktober 2012 08:01

Tack

 
Ingen bild

Miranda

28 oktober 2012 07:48

Hej Lisa, super fina änglar!
Gör du dem själv. Kram

Lisa

28 oktober 2012 18:55


Hej ja jag gör de själv

 
Ingen bild

Anna Gradin

13 december 2012 19:48

Hej Lisa! Dina änglar är så otroligt vackra. Idag köpte jag 4 st när din grannes kollega var på vårat jobb med en hel låda med änglar. Tror säkert vi köpte 20 st!! Kämpa på med allt!

Lisa

14 december 2012 09:14

Tack det ska jag!

 
Ingen bild

Caroline Elfving

14 december 2012 21:11

hej Lisa!
jag tycker att dina änglar är superfina och jag skulle jättegärna vilja ha några. säljer du dom bara hemma och på barnenshus eller skickar du dom också?
mvh Caroline

Lisa

14 december 2012 23:30

Hej jag skickar änglar också

 
Agnetha

Agnetha

26 december 2012 19:42

Hej Lisa! Jag fick en av dina fina änglar i julklapp av min bror. Det var en av de finaste julklappar jag fått!! Vilken otrolig kämpe du är! Jag har tidigare tillverkat jättemycket smycken och har massor av pärlor i mina gömmor.... Nu skulle jag vilja hjälpa dig. Om du själv vill, givetvis! Antingen sponsrar jag dig med pärlor - eller så erbjuder jag mig att göra 100 änglar gratis åt dig (du får ett foto på några prov för ditt OK). Så du kan få pusta lite i änglatillverkningen ;) Du ska inte känna det som ett tvång - gör det som känns rätt för dig. Kram

http://Www.kullanslycka.se

Lisa

15 januari 2013 18:55

Ja du får gärna göra 100 änglar

 
Ingen bild

Elin

6 januari 2013 16:32

Hej Lisa! Hur gör man för att beställa efter änglar av dig och vad kostar de? De är jättefina och jag skulle järna vilja beställa några stycken!

Lisa

15 januari 2013 19:19

Hej om du vill beställa änglar så kan du skicka ett mail till min mamma:
karinb.hoglund@gmail.com Med din adress och vilken ängel du vill beställa.( jag har några bilder på bloggen annars kan du skriva vilken färg du vill ha. Änglarna kostar 60 kr st och örhängena kostar 100 kr styck. Jag kan tyvärr inte garantera att örhängena är nickelfria. Kram från Lisa

 
Ingen bild

L

24 januari 2013 09:35

Hej Lisa!
Dina änglar är underbara, imin mormors moster skickade ner en till mig, jag bor i Strängnäs

 
Ingen bild

Agneta

13 juni 2013 06:22

Hej! Skulle vilja beställa änglar, från bild 5 längst till vänster med rörliga vingar. Fick en sån av min pappa KG och nu vill alla ha dina underbara änglar <3 Hur gör jag för att beställa? Passar på att önska dig ett härligt sommarlov ☼ Hälsningar Agneta ps. har skickat mail till din mamma, men ni kanske bytt adress?

Lisa

16 juni 2013 22:08

Hej! du har skickat mailet alldeles rätt. Mamma har postat änglarna idag. Kram Lisa ps hälsa din pappa

 
Ingen bild

Jessica

10 augusti 2013 17:15

Hej!
Väldigt fina änglar! De på bilderna är ju till halsband, gör du öronhängen också av dom? Och skickar du dom? Sätter man in pengar på ditt konto eller hur går det till?

Jessica i Malmö

Lisa

26 augusti 2013 18:21

Hej Jessica!
Jag gör örhängen också, de pärlorna är ungefär lika fast mindre. Ja, vi kan skicka dem till dig och så för du över pengar till vårt änglakonto (örhängena kostar 100 kr/par). Om du vill beställa: maila min mamma karinb.hoglund@gmail.com skriv antal och vilken färg det ska vara. Skriv din adress också så att vi vet vart vi ska skicka dem. Hälsningar Lisa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 oktober 2014 19:55

Hej!  Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu...men jag mår bra och tumören är fortfarande borta. Jag har inte bloggat för att jag inte vet vad jag ska skriva om nu. När jag var sjuk var det skönt att få skriva av sig, men nu stressar det ...

Av Lisa - 21 december 2013 23:00

Hej! I torsdags var jag på sjukhuset på återbesök på öron/näsa/hals. I somras opererade jag ju bort en ärrklump som satt på stämbandet. De ville kolla så att allt såg bra ut och att ärrklumpen inte hade kommit tillbaka igen. Farmor var med mig på...

Av Lisa - 5 december 2013 17:00

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, jag har haft mycket i skolan nu så jag har inte orkat eller haft tid med att blogga. Det har hänt mycket sedan jag skrev sist, bland annat gjorde jag en magnetundersökning i oktober och den var bra...

Av Lisa - 3 december 2013 20:22

Hej! Efter att programmet Barn på sjukhus - återbesöket sändes i oktober har jag fått många frågor om hur man beställer änglar. Om du vill beställa änglar skickar du ett mail till min mamma: karinb.hoglund@gmail.com med följande uppgifter: * ...

Av Lisa - 16 oktober 2013 21:37


Hej! I morgon 17/10 kl 18.30 i SVT Barnkanalen börjar en ny säsong av Barn på sjukhus. Jag är med i det första programmet som handlar om barncancer. Programmet spelades in i somras. Om ni tycker att jag låter lite hes i programmet, beror det på att j...

Ovido - Quiz & Flashcards