cancersuger

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

Färdigbehandlad

Av Lisa - 31 oktober 2012 17:03

Hej! För c:a 40 veckor sedan började min cellgiftsbehandling och nu är den ÄNTLIGEN klar!
Nu är vi påväg hem, det går bra förutom att jag har jätte ont i käkarna(biverkan av cellgifterna)


Lisa

 
 
Jonna

Jonna

31 oktober 2012 17:05

Vad roligt att behandlingen är klar :D

Hoppas att du har det bra :D

Många glada kramar till dig från mig <3

/Jonna

http://Mylifeasjonna.bloggplatsen.se

Lisa

31 oktober 2012 17:08

Tack

 
bibbi

bibbi

31 oktober 2012 22:19

Å...du måste vara så jättelycklig nu. Äntligen. Håller alla tummar och tår för dig att du nu får leva ett "vanligt" liv utan behandlingar och undersökningar. Du vet att du finns i mitt hjärta...for ever and ever....Glädjekramar !!!!!!

http://ciaramoonlight.blogg.se

Lisa

1 november 2012 12:18

Hej Bibbi jag kommer att få gå på undersökningar prover och röntgen i flera år för att kolla att min tumör inte kommer tillbaka

 
Ingen bild

Miranda

1 november 2012 16:36

Åh, vad bra Lisa! Hoppas på att din tumör försvinner! Kram från Miranda.

Lisa

2 november 2012 11:15

Hej från förra röntgen var hela min tumör borta så vi får hoppas att den håller sig borta!!!

 
Ingen bild

M

1 november 2012 22:48

Vad skönt att du gjort din sista behandling nu Lisa!
Sänder kraft till dig för din återhämtning.
Varm kram till dej!

Lisa

2 november 2012 11:15

Tack

 
Maria

Maria

2 november 2012 01:39

Woohoo! Cancer suger! Jag får gå på kontroller/undersökningar var tredje månad, i typ 5 år, hur länge ska du, och hur stort mellanrum typ? Jag får oxå åka till Gbg och kolla benet, ( där min tumör satt och jag har protes nu ) .
Av cytostatiskan den gula, vet inte om du fick den, så fick man enormt mycket blåsor i munnen, det går inte beskriva hur mycket. Det gjorde as ont, kunde knappt äta, fick ibland läggas in p.g.a det! High five på att vara färdig Lisa! :D

http://www.livetnu.bloggplatsen.se

Lisa

2 november 2012 11:27

Hej Maria jag håller med Cancer suger!!
Jag vet inte riktigt hur länge jag kommer att behöva att gå på efter kontroller men om 6 veckor ska jag röntga min hjärna i c:a 90 min (MR) på min första efter kontroll.Jag har inte fått den gula behandlingen som man får blåsor av, men jag vet att man kan få jätte mycket blåsor av vissa behandlingar. Men jag har inte fått blåsor men bara början, Jag kan tänka mig att det gör jätte ont!
Min cancer har setat i lillhjärnan så det är min balans och min vänstra sida som jag har problem med, Hoppas allt är bra med dig! Många kramar Lisa!

 
Catarina

Catarina

3 november 2012 23:59

Skickar dig en stor kram!

http://keckla.bloggplatsen.se

Lisa

4 november 2012 10:24

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 oktober 2014 19:55

Hej!  Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu...men jag mår bra och tumören är fortfarande borta. Jag har inte bloggat för att jag inte vet vad jag ska skriva om nu. När jag var sjuk var det skönt att få skriva av sig, men nu stressar det ...

Av Lisa - 21 december 2013 23:00

Hej! I torsdags var jag på sjukhuset på återbesök på öron/näsa/hals. I somras opererade jag ju bort en ärrklump som satt på stämbandet. De ville kolla så att allt såg bra ut och att ärrklumpen inte hade kommit tillbaka igen. Farmor var med mig på...

Av Lisa - 5 december 2013 17:00

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, jag har haft mycket i skolan nu så jag har inte orkat eller haft tid med att blogga. Det har hänt mycket sedan jag skrev sist, bland annat gjorde jag en magnetundersökning i oktober och den var bra...

Av Lisa - 3 december 2013 20:22

Hej! Efter att programmet Barn på sjukhus - återbesöket sändes i oktober har jag fått många frågor om hur man beställer änglar. Om du vill beställa änglar skickar du ett mail till min mamma: karinb.hoglund@gmail.com med följande uppgifter: * ...

Av Lisa - 16 oktober 2013 21:37


Hej! I morgon 17/10 kl 18.30 i SVT Barnkanalen börjar en ny säsong av Barn på sjukhus. Jag är med i det första programmet som handlar om barncancer. Programmet spelades in i somras. Om ni tycker att jag låter lite hes i programmet, beror det på att j...

Ovido - Quiz & Flashcards