cancersuger

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Kupolen och julklappar

Av Lisa - 18 november 2012 13:43

Hej nu är jag och mamma på väg till kupolen och ska handla lite julklappar till mina bröder och mina kusiner. Imorgon ska vi ta nya prover och se om jag kanske behöver lite trombocyter eller lite blod.Jag känner mig pigg iallafall.
KRAM

 
 
Ingen bild

Anita

18 november 2012 17:42

Å va roligt att du känner dej pigg.
Hoppas du haft en trevlig dag i Kupolen.

Lisa

19 november 2012 10:36

Ja det har jag haft

 
Jonna

Jonna

19 november 2012 09:47

Hade du det roligt med din mamma när ni handlade julklappar?

Jag och min mormor var på loppis igår och då passade jag på att handla julklappar till familjen. Det var jätte mysigt <3

Ha en bra dag :)

/Jonna :)

http://Mylifeasjonna.bloggplatsen.se

Lisa

19 november 2012 10:37

Tack dsm

 
bibbi

bibbi

19 november 2012 09:50

De vackraste orden från dig Lisa....JAG KÄNNER MIG PIGG .Så härligt att höra. Hoppas du och mamma får en fin shoppingrunda. Vad önskar du själv för julklappar ? Stor varm kram till dig min lilla bästis.

http://ciaramoonlight.blogg.se

Lisa

19 november 2012 10:39

Jag önskar mig inget speciellt. Den bästa julklappen har jag redan fått fri från cancerbehandling

 
bibbi

bibbi

19 november 2012 15:32

Ja det kan jag gott förstå...och jag trodde nog att du skulle komma med det svaret också. Du är en sån STOR människa...fast du är så liten !
Jag önskar för din del (som julklapp) att cancern ALDRIG...ALDRIG ...ALDRIG...mera får fäste i din lilla kropp.
Många tusen kramar från mig till dig.

http://ciaramoonlight.blogg.se

Lisa

19 november 2012 15:49

Tack det hoppas jag med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 oktober 2014 19:55

Hej!  Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu...men jag mår bra och tumören är fortfarande borta. Jag har inte bloggat för att jag inte vet vad jag ska skriva om nu. När jag var sjuk var det skönt att få skriva av sig, men nu stressar det ...

Av Lisa - 21 december 2013 23:00

Hej! I torsdags var jag på sjukhuset på återbesök på öron/näsa/hals. I somras opererade jag ju bort en ärrklump som satt på stämbandet. De ville kolla så att allt såg bra ut och att ärrklumpen inte hade kommit tillbaka igen. Farmor var med mig på...

Av Lisa - 5 december 2013 17:00

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, jag har haft mycket i skolan nu så jag har inte orkat eller haft tid med att blogga. Det har hänt mycket sedan jag skrev sist, bland annat gjorde jag en magnetundersökning i oktober och den var bra...

Av Lisa - 3 december 2013 20:22

Hej! Efter att programmet Barn på sjukhus - återbesöket sändes i oktober har jag fått många frågor om hur man beställer änglar. Om du vill beställa änglar skickar du ett mail till min mamma: karinb.hoglund@gmail.com med följande uppgifter: * ...

Av Lisa - 16 oktober 2013 21:37


Hej! I morgon 17/10 kl 18.30 i SVT Barnkanalen börjar en ny säsong av Barn på sjukhus. Jag är med i det första programmet som handlar om barncancer. Programmet spelades in i somras. Om ni tycker att jag låter lite hes i programmet, beror det på att j...

Ovido - Quiz & Flashcards