cancersuger

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE!!!!!

Av Lisa - 26 november 2012 21:03

Hej idag har jag fått en makeup av the body shop. Sen åt vi lite lunch och begav oss tillbaka till vårt hotell. På efter middagen väntade en limousin!
Sen åkte vi och träffade kronprinssesan Victoria, Daniel och ... Estelle
Men nu är vi äntligen på väg hem.
Kram från Lisa

 
 
Ingen bild

Clara

26 november 2012 21:07

GUUUUD VAD HÄFTIGT LISA!!!! VÄRD DET TILL 100%, är dock otroligt avis ;-)

Lisa

27 november 2012 11:09

Ja det skulle jag också varit!

 
Ingen bild

Liselotte

26 november 2012 21:34

Vad roligt att dagen verkar ha blivit lyckad!
Det måste ha varit spännande att få träffa Victoria, Daniel och Estelle och skoj att få makeup och åka limousin!
Hälsa mamma och/eller pappa (den som kör) att köra försiktigt hem nu så hoppas jag att vi får höra mer om dagen vid ett senare tillfälle!

Kramar i massor!

P.S Har du några fler änglar klara? Jag har nästan sålt slut igen och skulle behöva lite påfyllning ;-)

Lisa

27 november 2012 11:11

Kom hem nån dag nästa vecka för de änglarna vi har ska till Borlänge

 
Ingen bild

Monika

26 november 2012 22:38

Åh! Jag är så glad för din skull Lisa!:) Vilken underbar dag du verkar ha haft idag! Jag ser fram mot att få träffa dig och få börja sälja dina fina änglar. Men jag förstår att det har varit mycket för dig ett tag nu. KRAM

Lisa

27 november 2012 11:06

Kram

 
bibbi

bibbi

26 november 2012 23:42

Men åååå....är det sant ???? Så jätteroligt. Nu får du berätta mera. Hur blev make upen och var Estelle söt ? Vill höra allting....
Tusen och åter tusen kramar till dig fina Lisa. Hoppas också att du mår bra.

http://ciaramoonlight.blogg.se

Lisa

27 november 2012 11:05

Make uppe blev jättebra!
Och när vi träffade Viccan,Daniel och Estelle så var jag jätte glad och nöjd över att min önskan gick i uppfylles:-)

 
Jonna

Jonna

27 november 2012 08:31

Låter som om du har haft en underbar dag! :D

Du förtjänar det verkligen <3

kramar Jonna :D

http://Mylifeasjonna.bloggplatsen.se

Lisa

27 november 2012 10:57

Tack så mycket!

 
Ingen bild

Anita

27 november 2012 10:08

Va roligt! Var det en tvinspelning?
Den kommer i TV eller?
Har för mej nån gång i Dec. Har jag rätt?

Lisa

27 november 2012 11:00

Hej det var tyvärr ingen tv inspelning. Men du kanske menade
barn på sjukhus som sänds på Barnkanalen den 13 Dec kl halv sju på kvällen.
Hoppas du fick svar på din fråga:-)

 
Ingen bild

Monika

27 november 2012 11:47

Jag har nyss skickat ett mejl till dig. Jag vill gärna köpa en ängel av dig idag om du har hemma? Ska ge bort som present imorgon. Kram Monika

Lisa

27 november 2012 20:05

Jag har vidarebefordrat meddelandet till mamma så hon kommer att höra av sig så fort som möjligt.

 
Ingen bild

Elin

27 november 2012 18:07

Vad kul det låter!

Lisa

27 november 2012 20:05

Ja super kul :-)

 
Jonna

Jonna

27 november 2012 18:23

Finns det någon bild på dig med makeupen? Och med dig och Daniel, Viktoria och Estelle?

Om det finns det kan du lägga upp dem bilderna då? :D

http://Mylifeasjonna.bloggplatsen.se

Lisa

27 november 2012 20:08

Jag ska få bilder hemskickad bilder från hovet och jag vet tyvärr inte vad de är för bilder och om jag får lägga ut dem men det hoppas jag att jag får.

 
Ingen bild

Marie

28 november 2012 15:35

Förstår att du haft toppen dagar i Stockholm.
Lyckliga Victoria,och Daniel som fick träffa dej!
Var hon söt, Estelle?
Ser fram emot att få se fina bilder.
Kram Marie 34an

Lisa

28 november 2012 20:31

Ja hon var jätte söt

 
Ingen bild

Lydia

28 november 2012 22:11

Hej Lisa!!!
Va coolt att du fick träffa dom.
Många kramar: Lydia

Lisa

29 november 2012 09:16

Jaa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 oktober 2014 19:55

Hej!  Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu...men jag mår bra och tumören är fortfarande borta. Jag har inte bloggat för att jag inte vet vad jag ska skriva om nu. När jag var sjuk var det skönt att få skriva av sig, men nu stressar det ...

Av Lisa - 21 december 2013 23:00

Hej! I torsdags var jag på sjukhuset på återbesök på öron/näsa/hals. I somras opererade jag ju bort en ärrklump som satt på stämbandet. De ville kolla så att allt såg bra ut och att ärrklumpen inte hade kommit tillbaka igen. Farmor var med mig på...

Av Lisa - 5 december 2013 17:00

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, jag har haft mycket i skolan nu så jag har inte orkat eller haft tid med att blogga. Det har hänt mycket sedan jag skrev sist, bland annat gjorde jag en magnetundersökning i oktober och den var bra...

Av Lisa - 3 december 2013 20:22

Hej! Efter att programmet Barn på sjukhus - återbesöket sändes i oktober har jag fått många frågor om hur man beställer änglar. Om du vill beställa änglar skickar du ett mail till min mamma: karinb.hoglund@gmail.com med följande uppgifter: * ...

Av Lisa - 16 oktober 2013 21:37


Hej! I morgon 17/10 kl 18.30 i SVT Barnkanalen börjar en ny säsong av Barn på sjukhus. Jag är med i det första programmet som handlar om barncancer. Programmet spelades in i somras. Om ni tycker att jag låter lite hes i programmet, beror det på att j...

Ovido - Quiz & Flashcards