cancersuger

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Barn på sjukhus!

Av Lisa - 13 december 2012 17:46

Klicka på länken och  du kan se en snutt av mitt program innan det sänds på SVT

http://www.svt.se/barnkanalen/barn-pa-sjukhus/

 
 
Ingen bild

Fia, Molly, Hedda och Mette

13 december 2012 18:47

Hej Lisa, vi såg dig på tv, Barnkanalen, idag. Vilken kämpe, vilken förebild, vilken inspiration, vilken människa du är!

Vi hejar på dig!

Kramar i massor!

Lisa

14 december 2012 09:11

Tack så mycket!

 
Ingen bild

Mee

13 december 2012 18:49

Du är så otroligt stark! Du kämpar och ger inte upp!!! Du är så cool! FORTSÄTT SÅ!! :* <3 :D

Lisa

14 december 2012 09:11

Det ska jag!

 
Ingen bild

Charlotta

13 december 2012 18:55

Såg dig precis på Barnkanalen som jag kollade på med min 4-åriga dotter. Måste bara säga att jag är otroligt imponerad av dig, vilken tuffing du är!

Lisa

14 december 2012 09:12

Tack!

 
Ingen bild

Familjen Harlin

13 december 2012 19:00

Vi har nyss sett programmet tillsammans och gläds åt dina framsteg och din otroliga styrka!! Att du delar med dig så hjälper och stärker många. Ta hand om dig och ha en fin jul!!

Lisa

14 december 2012 09:12

Tack det samma!

 
Ingen bild

Magdalena

13 december 2012 19:08

Lisa!
Jag satt med min son och tittade på Bolibompa just nu. Du är fantastisk!
Ville bara säga det.
Hoppas av hela mitt hjärta att du blir friskare och friskare för var dag!

God Jul & Gott nytt år!
Hälsar Magdalena

Lisa

14 december 2012 09:13

Tack detsamma!

 
Ingen bild

Caroline

13 december 2012 20:19

Hej Lisa! Jag såg just programmet om dig på Barn på sjukhus, och jag måste säga att du är en otroligt stark och fin tjej. Jag är nog ungefär 10 år äldre än dig, men jag ser upp till dig för att du är så otroligt bra. Jag håller på att bli sjuksköterska och när jag är färdig vill jag jobba med att hjälpa barn som råkar ut för sånt som du gjort. Jag undrar om du har några bra tips på hur en bra sjuksköterska för barn ska vara?

Jag håller alla tummar för att du ska ha klarat av att kämpa mot cancern och att du vunnit mot den! Sluta aldrig kämpa! Kramar från en beundrare /Caroline

Lisa

14 december 2012 09:20

Hej Caroline! jag hjälper dig gärna dig med flera tips men jag tror att det blir lättare om vi kan prata på telefon om du skulle kunna maila till mig
lisa-kristin@live.se så kan vi höras mer

 
Ingen bild

Lydia

13 december 2012 21:04

Hej, jag såg ditt avsnitt på Barn på sjukhus ikväll och jag tyckte att det var modigt att ställa upp i Tv, var det spännande att vara med i Tv inspelningen?
Och jag håller med du har verkligen en kämpar glöd. Kramar: Lydia.

Lisa

14 december 2012 09:23

Hej Lydia! Det var ganska nervöst när Svt var här och spelade in men det var mer nervöst när det skulle visas i tv! :)

 
Catarina

Catarina

13 december 2012 22:05

Hej
Vi tittade på ditt program och jag tycker att du är en klok, stark och duktig tjej!
Din mamma och pappa måste vara så stolta över dig!
Det var ett fint program med en massa glädje och kämparanda men även allvaret fanns som jag önskar inte behövde finnas.
Jag hoppas att du får bli helt frisk snart så du kan spela fotboll och gå i skolan igen.
Kramar Catarina

http://keckla.bloggplatsen.se

Lisa

14 december 2012 09:25

Tack så mycket

 
bibbi

bibbi

13 december 2012 23:04

Fina...fina LISA ! Nu har jag sett dig på tv...och fått höra din röst så nu känns du så verklig för mig ! Du är så söt...du är så tapper...och du är så klok ! Hälsa så gott till din fina mamma och pappa och dina bröder. Söta..gulliga LISA. KRAMAR TILL TUSEN...från mig till dig.

http://ciaramoonlight.blogg.se

Lisa

14 december 2012 09:24

Tack så mycket för julklappen också!
Min familj hälsar tillbaka

 
Ingen bild

Monika

14 december 2012 13:48

Jag såg dig på Barnkanalen igår. Jag blev så berörd av din kämparanda och ditt kloka sätt att se på livet och din sjukdom. Du är så modig Lisa som vågade ställa upp och vara med i TV!
Jag har sålt flera av dina änglar och dom som köpt dem vill att jag hälsar så mycket till dig! Dom tycker änglarna är jättefina!
KRAM

Lisa

14 december 2012 17:47

Tack hälsa tillbaka!

 
Ingen bild

Marie

14 december 2012 16:28

Fina, kloka Lisa!
Ville bara tala om att all personal som jobbade på 34an satt bänkade i röda soffan och tittade på ditt fina program.
Du var så duktig och fin!!
Du är en toppentjej med så mycket kraft och kämparglädje.

Många kramar. // Marie

Lisa

14 december 2012 17:45

Tack så mycket!!!!!

 
Jonna

Jonna

14 december 2012 22:33

Jag och mamma satt och tittade på ditt fina program.
Du var så fin och jätte duktig! :)
Fortsätt att kämpa på som du gör :)
Du är så duktig och en bra kämpe

vi hejar på dig

/Jonna

http://Mylifeasjonna.bloggplatsen.se

Lisa

14 december 2012 23:28

Tack så mycket

 
Ingen bild

Emilie

15 december 2012 12:04

Hej vackra Lisa!
Sitter och gråter just nu, du har fått mig att inse att vad som en händer måste man gå vidare och fortsätta tills allt är bra igen. Livet är mer än bara tänka på det jobbiga!!
Jag är 2-3år äldre än dig, och du har verkligen blivit en förebild för mig. Du är så stark, otroligt smart tjej, och ser så glad ut även fast det mest hemskaste ha drabbat dig. Du är så vacker, att du vågar ställa upp på SVT är också imponerade!
Berätta för din familj att dom är underbara, hela bunten!
Jag håller tummarna för ditt bästa. Kram

Lisa

15 december 2012 13:04

Tack nu kommer de blir jätte glada

 
Emelie och Lilly

Emelie och Lilly

15 december 2012 12:08

Hej tjejen! Såg just en repris av ditt program på Barnkanalen och blev väldigt berörd. Du verkar vara en otroligt stark tjej med båda fötterna på jorden och det var fantastiskt att se din kämparglöd och din glädje trots sjukdomen du lever med. Personer som du är en sann inspirationskälla och om min dotter växer upp och blir ens hälften så stark och klok som du verkar vara så har jag fullgjort min roll som mamma! Det är väldigt starkt av dig att berätta om det här i tv och jag förstår att det är viktigt för dig. För det berörde verkligen ända in i hjärtat och det är också viktigt att våga prata om det. Jag är djupt imponerad av dig och din familj och jag önskar er allt gott och en god jul. Fortsätt kämpa och ta hand om er'

Kramar Emelie och dottern Lilly

http://trytoreadmymind.wordpress.com

Lisa

15 december 2012 13:05

Tack detsamma!

 
Emelie och Lilly

Emelie och Lilly

15 december 2012 12:14

En fråga också, var kan man köpa dina änglar?

Kram Emelie

http://trytoreadmymind.wordpress.com

Lisa

15 december 2012 13:00

Hemma hos mig i Falun, hair&nu i Borlänge eller så går det bra att beställa.

 
Emelie och Lilly

Emelie och Lilly

15 december 2012 19:22

Jag skulle vilja beställa några stycken, hur mycket kostar dem? :)

Kram Emelie

http://trytoreadmymind.wordpress.com

Lisa

16 december 2012 12:29

Örhängen kostar 100:-
Halssmycke 60:-

 
Ingen bild

Anita

15 december 2012 22:35

Tack Lisa för ett alldeles underbart program.
Det finns bara ett ord Fantastiskt!
Så klok o duktig. Kram på dej!

Lisa

16 december 2012 12:31

Tack

 
Saara - 21 Med syndromet Klippel Trenaunay

Saara - 21 Med syndromet Klippel Trenaunay

16 december 2012 03:54

Hej Lisa!
Såg precis avsnitt om dig i programmet Barn på sjukhus. Måste säga att jag blev väldigt berörd över dig på ett gott sätt. Jag är mäktigt imponerad över dig! Hur du kämpar på och ditt kloka sätt att kämpa trots vad sjukdomen gör mot dig.
Jag har själv en sjukdom (kärlsjukdom) och jag vet att det inte alltid är lätt. Ta hand om dig och din familj! Var rädda om varandra och ha en riktig god jul!

http://flickansaara.blogg.se

Lisa

16 december 2012 12:31

Tack detsamma!

 
Ingen bild

Elin

16 december 2012 09:56

Hej Lisa!
Jag tyckte att ditt pogram var jättebra!Det är så härligt att se din kämparglöd,trots att du har det tufft!
Hoppas du blir friskare och friskare för varje dag som går!
God Jul och Gott Nytt År!
Hälsa familjen!

Lisa

16 december 2012 12:28

Tack detsamma!

 
Ingen bild

Elisabet

16 december 2012 14:10

Nu har jag följt din blogg sen du började skriva och tittat på programmet där du är med i. Vilken Kämpe du är, vilken klok tjej du är. Beundrar dig oehört!!!!! Hoppas din jul blir riktig fin och att Ett Verkligen Gott Nytt År blir ditt.
Kram till dig och hela din familj.

Lisa

17 december 2012 16:17

Tack

 
Ingen bild

Helena

20 december 2012 20:51

Tack Lisa för ett jättebra program! Vad modig och duktig du är! Programmet berörde mig verkligen och du är en riktig kämpe. Otroligt söt och klok också. Önskar dig o din familj en god jul o ett gott nytt år! Hoppas att du snart är på fotbollsplanen igen!

Lisa

21 december 2012 09:19

Tack det hoppas jag med!

 
Ingen bild

Maja Johansson

28 december 2012 13:31

Hej Lisa! Såg programmet idag!
Du är så fin, stark och har riktig kämpaglöd!
Åker själv in på sjukhus ibland för jag har barnreumatism, så jag vet hur det är att vara på sjukhus :(
Fortsätt att kämpa!
Hoppas du blir bättre! Kram

Lisa

28 december 2012 21:15

Tack detsamma!

 
Ingen bild

Julia G

18 oktober 2013 17:56

Hej Lisa!
Du är en helt fantastisk tjej och man blir verkligen berörd av dig! En kompis som du vill nog alla ha :-)

Kram Julia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 oktober 2014 19:55

Hej!  Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu...men jag mår bra och tumören är fortfarande borta. Jag har inte bloggat för att jag inte vet vad jag ska skriva om nu. När jag var sjuk var det skönt att få skriva av sig, men nu stressar det ...

Av Lisa - 21 december 2013 23:00

Hej! I torsdags var jag på sjukhuset på återbesök på öron/näsa/hals. I somras opererade jag ju bort en ärrklump som satt på stämbandet. De ville kolla så att allt såg bra ut och att ärrklumpen inte hade kommit tillbaka igen. Farmor var med mig på...

Av Lisa - 5 december 2013 17:00

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, jag har haft mycket i skolan nu så jag har inte orkat eller haft tid med att blogga. Det har hänt mycket sedan jag skrev sist, bland annat gjorde jag en magnetundersökning i oktober och den var bra...

Av Lisa - 3 december 2013 20:22

Hej! Efter att programmet Barn på sjukhus - återbesöket sändes i oktober har jag fått många frågor om hur man beställer änglar. Om du vill beställa änglar skickar du ett mail till min mamma: karinb.hoglund@gmail.com med följande uppgifter: * ...

Av Lisa - 16 oktober 2013 21:37


Hej! I morgon 17/10 kl 18.30 i SVT Barnkanalen börjar en ny säsong av Barn på sjukhus. Jag är med i det första programmet som handlar om barncancer. Programmet spelades in i somras. Om ni tycker att jag låter lite hes i programmet, beror det på att j...

Skapa flashcards