cancersuger

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Lisa - 21 december 2012 12:42

Hej!
Nu har jag fått svar på röntgen. Det var bra! De ser ingen tumörrest eller något annat som inte ska synas! Nu ska jag bara ta lite blodprover så får vi åka hem sen.

Av Lisa - 21 december 2012 08:38

Hej och god morgon! Jag och mamma o pappa är på väg till Uppsala på min första efterkontroll sen jag var där på min sista behandling. Vi ska också få svar på min mr jag gjorde den 13 Dec.Sen ska vi träffa min strålningsdoktor. Jag hoppas att min tumör fortfarande är borta!
Kram Lisa

Av Lisa - 21 december 2012 08:38

Hej och god morgon! Jag och mamma o pappa är på väg till Uppsala på min första efterkontroll sen jag var där på min sista behandling. Vi ska också få svar på min mr jag gjorde den 13 Dec.Sen ska vi träffa min strålningsdoktor. Jag hoppas att min tumör fortfarande är borta!
Kram Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards