cancersuger

Alla inlägg under december 2012

Av Lisa - 13 december 2012 17:46

Klicka på länken och  du kan se en snutt av mitt program innan det sänds på SVT

http://www.svt.se/barnkanalen/barn-pa-sjukhus/

Av Lisa - 12 december 2012 16:15

Hej! Imorgon kl 18.30 i Barnkanalen kommer mitt tv program att äntligen visas! Snart ska jag till skolan och ha julmarknad:) jag mår bra och min hörsel hade blivit lite bättre nu :):):)

KRAM LISA

Av Lisa - 12 december 2012 16:15

Hej! Imorgon kl 18.30 i Barnkanalen kommer mitt tv program att äntligen visas! Snart ska jag till skolan och ha julmarknad:) jag mår bra och min hörsel hade blivit lite bättre nu :):):)

KRAM LISA

Av Lisa - 11 december 2012 08:16

Hej! Idag har jag inte haft en enda riktigt lektion. Istället så tränade vi till våran mannekäng uppvisning som vi hade idag det var jätte kul men väldigt nervöst också! Jag tänkte att jag skulle lägga upp en bild på min Munktröja som jag har sytt själv
Ha det bra så länge

Kram Lisa

Av Lisa - 10 december 2012 15:26

Hej! Idag har jag inte haft en enda riktigt lektion. Istället så tränade vi till våran mannekäng uppvisning som vi hade idag det var jätte kul men väldigt nervöst också! Jag tänkte att jag skulle lägga upp en bild på min Munktröja som jag har sytt själv
Ha det bra så länge

Kram Lisa

Av Lisa - 10 december 2012 15:07

Hej nyss ringde dietisten och sa att jag kunde få dra ur min sond nu. Så nu hoppas jag att jag slipper den där sonden nu! KRAM

Av Lisa - 8 december 2012 20:29

Hej! Vi kom nyss hem från Tällberg efter att vi har vart och ätit julbord med barncancerföreningen mellan Sverige.Det var jätte trevligt och mysigt förutom att jag blev lite illamående när vi satt och åt. Så jag och mamma gick till ett annat rum och sen gick det över. Nu sitter mamma o pappa och tittar på tv. Vi kanske ska hyra nån film sen.

Av Lisa - 7 december 2012 21:28

Hej! Igår när vi var på sjukhuset och tog njurprov så tog de vanliga blodprover också och värdena börjar sagta men säkert att gå åt rätt håll. Så skönt tycker jag och snart får jag tillbaka mitt hår också :) och imorgon så ska kanske vi (om får plats)jag,mamma, pappa och mina två brorsor.

Skapa flashcards