cancersuger

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Lisa - 6 mars 2013 15:17

Hej alla läsare! 

Tyvärr har jag inte haft varken tid eller ork att blogga på flera dagar. 

Men det beror på att jag har haft sportlov och att jag haft huvudvärk från och till hela förra veckan.

I Tisdags var jag på dagvården i Falun och tog 8 små rör med blod. De proverna var normala. SKÖNT! 

På dagvården träffade jag också min läkare Andreas, jag berättade om min huvudvärk för honom men han var inte orolig över huvudvärken när den inte var på morgonen. Antagligen är det bara kroppen som säger ifrån lite. Jag kanske har sovit för lite eller druckigt lite för lite. Jag känner mig nervös för nästa MR (25/3) också. Det kan ju faktiskt vara sån huvudvärk som man får om man spänner sig. Hursomhelst är huvudvärken borta nu! 

I helgen var hela familjen i Jönköping. Min storebror Erik är målvakt i IK Brage och hans lag spelade TipsElit cup. Det var bara träningscup så de spelade bara träningsmatcher. Fast det är ju inte så BARA att spela TipsElit   . Vi var på IKEA i Jönköping och handlade lite saker till Eriks rum. Den här gången var jag bara smakråd, jag  fick ingenting   

På hemvägen stannade vi i Gränna och köpte polkagrisar    

               

IK BRAGES MÅLVAKT P15 Erik Johansson = min storebror 



   


Kramar Lisa   



Skapa flashcards