cancersuger

Alla inlägg under april 2013

Av Lisa - 10 april 2013 19:46

Hej!

Jag har inte orkat blogga på någon vecka för all min ork går till att plugga och fundera. Jag tänker jättemycket på vad som blir bäst för mig: Börja sjuan eller gå ett extra år i sexan? Det finns både fördelar och nackdelar med båda sakerna.

Jag blir bara jätteledsen så fort någon pratar om det. Det känns så himla orättvist att just jag varit sjuk och missat massa skola. HJÄRNTUMÖR SUGER. CANCER SUGER!

En annan sak som är jobbig är att jag blivit så ensam sen jag blev sjuk, och det gör mest ont. Det är som att de flesta kompisar bara försvann när jag blev sjuk  .


Jag är så less på att ha kort hår   det spelar ingen roll att andra säger att jag fått så långt hår nu. Visst. Verkligen superlångt... 

Igår kväll provade jag min peruk. Den som kliar så J-vligt. Jag kanske ska börja använda den nu men då måste den fixas till lite. Eller så får mamma sy fast lite löshår från Glitter i min buff. 

Kram från Lisa





Skapa flashcards