cancersuger

Direktlänk till inlägg 3 december 2013

Vill du beställa änglar?

Av Lisa - 3 december 2013 20:22

Hej! Efter att programmet Barn på sjukhus -
återbesöket sändes i oktober har jag fått många frågor om hur man beställer änglar.
Om du vill beställa änglar skickar du ett mail till min mamma: karinb.hoglund@gmail.com med följande uppgifter:

* vilken/vilka änglar du vill beställa (se bilderna). Om du vill ha örhängen ska du skriva i vilken färg de ska vara.

* hur många du vill ha

* namn och adress dit vi ska skicka änglarna

Änglarna kostar 60kr/st, örhängen 100kr par. Kostnad för portot tillkommer. Vi lägger i en lapp med kontonummret(till vårt änglakonto på SEB) dit du sedan för över pengarna.

/Lisa

 
 
Ingen bild

Karin

6 december 2013 16:05

Hej Lisa,
Idag har jag på mig en smyckesängel som du gjort och flera kollegor på mitt jobb har beundrat den och undrar var den kommer ifrån och vem som gjort den. Jag har länkat till din blogg och berättat att de kan beställa här, så jag hoppas att de gör det! ;)
Jag bor i Karlstad, men fick ängeln av min mamma som bor utanför Falun i Svärdsjö, där jag är uppväxt. Den är i vitt och silver, jättefin!!
Ha det bra, kramar

Lisa

6 december 2013 19:47

Så roligt att du och dina kollegor tycker om de :)

 
Ingen bild

My

12 januari 2014 16:25

tänkte bara säga att dina Änglar är jätte fina :)

Lisa

12 januari 2014 19:12

Tack :)

 
Ingen bild

Nelly

22 oktober 2014 15:31

Dina änglar är jättefina och jag såg dig när du var med på barn på sjukhus.

Lisa

28 oktober 2014 14:37

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 oktober 2014 19:55

Hej!  Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu...men jag mår bra och tumören är fortfarande borta. Jag har inte bloggat för att jag inte vet vad jag ska skriva om nu. När jag var sjuk var det skönt att få skriva av sig, men nu stressar det ...

Av Lisa - 21 december 2013 23:00

Hej! I torsdags var jag på sjukhuset på återbesök på öron/näsa/hals. I somras opererade jag ju bort en ärrklump som satt på stämbandet. De ville kolla så att allt såg bra ut och att ärrklumpen inte hade kommit tillbaka igen. Farmor var med mig på...

Av Lisa - 5 december 2013 17:00

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, jag har haft mycket i skolan nu så jag har inte orkat eller haft tid med att blogga. Det har hänt mycket sedan jag skrev sist, bland annat gjorde jag en magnetundersökning i oktober och den var bra...

Av Lisa - 16 oktober 2013 21:37


Hej! I morgon 17/10 kl 18.30 i SVT Barnkanalen börjar en ny säsong av Barn på sjukhus. Jag är med i det första programmet som handlar om barncancer. Programmet spelades in i somras. Om ni tycker att jag låter lite hes i programmet, beror det på att j...

Av Lisa - 19 september 2013 20:05


Just den här dagen för 2 år sedan fick jag reda på vad det var för något som gjorde att jag mådde illa morgnarna och att jag hade huvudvärk. Jag hade cancer.Hjärntumör. Jag var tvungen att åka med ambulans till Uppsala för att opereras akut. Ingen vi...

Skapa flashcards