cancersuger

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Lisa - 21 december 2013 23:00

Hej!

I torsdags var jag på sjukhuset på återbesök på öron/näsa/hals. I somras opererade jag ju bort en ärrklump som satt på stämbandet. De ville kolla så att allt såg bra ut och att ärrklumpen inte hade kommit tillbaka igen. Farmor var med mig på sjukhuset för min mamma & pappa var i Stockholm under dagen, pappa jobbade och efteråt fixade de de sista julklapparna inför jul :)
Jag är fortfarande hostig och lite snuvig så läkaren kunde inte se om ärrklumpen fortfarande var borta eller om den kommit tillbaka. Mina slemhinnor låg för ena stämbandet så han kunde inte se. Jag ska tillbaka dit en gång till och då måste de söva mig så de kan undersöka min hals.

Igår hade vi julavslutning i skolan :)
Jag ser verkligen fram emot att ha 3 veckors jullov! Synd att vi inte har någon snö alls än. Jag längtar till julafton och är nyfiken på vad jag får i julklapp. Hoppas att ni får en bra julafton och att ni får ett gott nytt år.

/ Kram Lisa <3

Skapa flashcards