cancersuger

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2014

Rubrik saknas

Av Lisa - 28 oktober 2014 19:55

Hej! 

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu...men jag mår bra och tumören är fortfarande borta.

Jag har inte bloggat för att jag inte vet vad jag ska skriva om nu. När jag var sjuk var det skönt att få skriva av sig, men nu stressar det mig att jag måste uppdatera bloggen. Som det känns nu kommer jag därför inte att blogga mer.

/Kram Lisa

 
 
Ingen bild

Christina

2 november 2014 17:08

Vad skönt att höra att du mår bra! Förstår att det kan kännas stressande att uppdatera. Det var i alla fall bra att veta att du kanske inte kommer att blogga mer, för jag har tittat in på bloggen många gånger och undrat hur du har det.
Önskar dig allt gott i livet!

Lisa

20 januari 2015 18:04

Tack :)

 
Ingen bild

Melissa

21 november 2014 18:56

Sötaste Lisa! Har varit så sjukt orolig när du int har uppdaterat!! Ifall de hade hänt något😱 nu vet jag så puss på dig och ha de bäst i framtiden😘

Lisa

20 januari 2015 18:04

Tack detsamma Melissa :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 21 december 2013 23:00

Hej! I torsdags var jag på sjukhuset på återbesök på öron/näsa/hals. I somras opererade jag ju bort en ärrklump som satt på stämbandet. De ville kolla så att allt såg bra ut och att ärrklumpen inte hade kommit tillbaka igen. Farmor var med mig på...

Av Lisa - 5 december 2013 17:00

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, jag har haft mycket i skolan nu så jag har inte orkat eller haft tid med att blogga. Det har hänt mycket sedan jag skrev sist, bland annat gjorde jag en magnetundersökning i oktober och den var bra...

Av Lisa - 3 december 2013 20:22

Hej! Efter att programmet Barn på sjukhus - återbesöket sändes i oktober har jag fått många frågor om hur man beställer änglar. Om du vill beställa änglar skickar du ett mail till min mamma: karinb.hoglund@gmail.com med följande uppgifter: * ...

Av Lisa - 16 oktober 2013 21:37


Hej! I morgon 17/10 kl 18.30 i SVT Barnkanalen börjar en ny säsong av Barn på sjukhus. Jag är med i det första programmet som handlar om barncancer. Programmet spelades in i somras. Om ni tycker att jag låter lite hes i programmet, beror det på att j...

Av Lisa - 19 september 2013 20:05


Just den här dagen för 2 år sedan fick jag reda på vad det var för något som gjorde att jag mådde illa morgnarna och att jag hade huvudvärk. Jag hade cancer.Hjärntumör. Jag var tvungen att åka med ambulans till Uppsala för att opereras akut. Ingen vi...

Skapa flashcards