cancersuger

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Lisa - 21 mars 2013 18:40

Hela förra veckan var jag och min familj på en familjevistelse för familjer med barn som har behandlats för hjärntumör. Vi var på Ågrenska som ligger på lilla Amundön utanför Göteborg. Det var familjer från norr till söder i hela Sverige. Det var roligt att träffa andra barn som varit med om nästan samma saker som jag. Jag hade gärna stannat en vecka till- det var lite sorgligt att säga hejdå till alla.Allt var roligt på Åhrenska men det var känslosamt att prata om allt som vi har gått igenom!Vi fick träffa en 22årig tjej som också haft hjärntumör, jag kände igen mig i det som hon berättade!Förresten tack för alla fina presenter jag har fått av er! Kram från en nybliven tonåring! Jag fyllde Nämligen 13 år i Söndags (17/3)

Ovido - Quiz & Flashcards