cancersuger

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lisa - 31 oktober 2012 17:03

Hej! För c:a 40 veckor sedan började min cellgiftsbehandling och nu är den ÄNTLIGEN klar!
Nu är vi påväg hem, det går bra förutom att jag har jätte ont i käkarna(biverkan av cellgifterna)


Lisa

Av Lisa - 31 oktober 2012 16:58

Hej! För c:a 40 veckor sedan började min cellgiftsbehandling och nu är den ÄNTLIGEN klar!
Nu är vi påväg hem, det går bra förutom att jag har jätte ont i käkarna(biverkan av cellgifterna)


Lisa

Av Lisa - 28 oktober 2012 18:31

Hej! Idag var mina värden bra så nu är jag på väg till Uppsala på min sista behandling
FUCK CANCER!

Av Lisa - 27 oktober 2012 22:00

Hej! Igår var jag i tegera arena och kollade på Leksand.Tidigare på eftermiddagen blev jag och sex andra barn som har eller har haft cancer fotograferade med olika idrottare. Bilderna ska användas till en almanacka där pengarna ska skänkas till barncancerfonden. Det är Tobias Blom som själv har haft en hjärntumör som kommit på idén. Så fint initiativ av dig! Han hade dessutom med sig en present till mig: en signerad tröja från damlandslaget i fotboll gissa om jag blev glad?

Av Lisa - 24 oktober 2012 21:16

God morgon :) idag gick jag upp kl halv fyra. Det tar på krafterna att vara ute på roliga saker och vara förkyld!Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp till skolan imorgon. Åh vad jag saknar mitt hår ibland! Jag vill också kunna locka håret! Än så länge får jag locka mammas hår. Jag har ju min peruk men den kliar så hemskt, plus så går den inte att locka BLÄ!Kram

Av Lisa - 23 oktober 2012 18:33

Hej! idag tog vi nya prover och mina trombocyter är fortfarande låga så det blev ingen behandling idag heller   

Vi får vänta tills nästa nästa vecka och se.

Men nu ska jag åka på min fotbolls avslutning   

Hejdå!  

Av Lisa - 23 oktober 2012 18:20

                     

                                                  
                               

Av Lisa - 21 oktober 2012 14:50

Hej! Som det står i rubriken så längtar jag till imorgon för då ska mamma pappa min storebror och jag åka till Stockholm och gå på min stora dag gala. På eftermiddagen kommer det vara överraskningar... SPÄNNANDE :).vi ska sova en natt på hotell och äta hotellfrukost innan mamma,jag och pappa beger oss iväg till Uppsala på min SISTA BEHANDLING!!!!!Så idag ska jag duscha, packa och välja kläder, eftersom att vi måste åka tidigt. Jag ska ta med mig kameran och ta massa kort! kram kram

Skapa flashcards