cancersuger

Direktlänk till inlägg 10 april 2013

Mitt hår förra veckan

Av Lisa - 10 april 2013 20:11

 
 
Ingen bild

Liselotte Eriksson

10 april 2013 20:44

Vet att du tycker det går sakta med håret, men jag tycker det har växt mycket sedan jag såg dig senast!
Å jag tycker du är supersnygg både utan, med lite (kort) och med mycket (långt) hår. Det är inte många som skulle vara lika snygg som dig i alla lägen!

 
bibbi

bibbi

12 april 2013 11:09

WOAW ! Tjena snygging !!!! Men så cool du är !!!! kul att vi fick se.
Tusen kramar .

http://ciaramoonlight.blogg.se

 
Ingen bild

Isabelle Cavallin

28 april 2013 22:49

Hejsan!

Du passar ju jätte bra i kort hår! Du har ett naturligt vackert ansikte som passar till kort hår :)
Ha det bra och ta hand om dig! Och tänk inte på vänner och så, dom som står dig nära och bryr sig om dig, det är dina riktiga vänner även om det är en familje medlem :)

Massa Kramar!

 
Ingen bild

Helena och Elliot

4 maj 2013 15:44

Hej, vi tittar mycket på barn på sjukhus, om och om igen. Min son Elliot 3 år, tycker ditt program är jättebra. Vi följer din blogg och hejar på dig. Hoppas att du mår ännu bättre snart och att allt känns som vanligt igen. Det blir bra hur du än väljer i skolan. Lycka till.
Kram från mamma Helena och Elliot

Lisa

19 maj 2013 12:12

Psst... I sommar kommer SVT hit till mig igen. De ska göra ett uppföljningsprogram. Förhoppningsvis kommer det att synas att jag mår mycket bättre nu :)

 
Ingen bild

Christina

5 maj 2013 13:31

Hej! Hoppas att du mår bra och njuter av vårsolen. Kram från en som följer din blogg

Lisa

19 maj 2013 12:08

Hej igår hade vi sommarväder här i Falun härligt!

 
JO

JO

7 maj 2013 09:36

Hej! Såg just avsnittet med dig av Barn på sjukhus på TV. Letade upp bloggen för att säga att du verkligen verkar vara en cool tjej mitt i allt jobbigt! Förstår att man måste ha bra och dåliga dagar, men du verkar ha en så bra och fin grundinställning. Kan inte föreställa mig allt jobbigt du gått igenom. Och att tappa håret kan ju verka som det minst farliga, men är man en trettonårig tjej så förstår jag att det verkligen suger! Och det kanske är föga tröst men få ser så bra ut i kort hår som du gör! Klarar man att se snygg ut i även det, då är man verkligen snygg! Hoppas du bara ska få må bättre och bättre! Önskar dig allt gott! /Johanna

http://Byjowithlove.com

Lisa

19 maj 2013 12:07

Tack!

 
Ingen bild

Sofi

7 maj 2013 11:53

Hej! Jag och mina barn såg dig på bolibompa i morse! Så modig och fin du är! Härligt att se att det går på rätt håll! Lycklatillkramar!

Lisa

19 maj 2013 12:06

Tack!

 
Ingen bild

Jossan

18 maj 2013 13:53

Ditt hår har växt jätte mycket ju!
Kram Josefine

Lisa

19 maj 2013 12:05

:)

 
Ingen bild

Lotta

29 maj 2013 19:17

Hej Lisa!

Så roligt att du mår bra igen! Min sexåriga son tittar mycket på ditt program och tycker att det är jättebra. Hans kusin har leukemi och jag tror att din positivitet hjälper honom. Tack för att du delar med dig.

Lisa

7 juni 2013 22:14

Hej! Jag mår mycket bättre nu än för ett år sedan. Då var jag mitt i cellgiftsbehandlingen. Jag orkar mycket mer nu och min balans har blivit bättre. Det är ju inte bara den som är sjuk som har en massa funderingar, min lillebror som är sju år har en massa frågor om min sjukdom m.m Jag hoppas att programmet om mig kan göra det lite lättare att förstå. Jag hoppas att din sons kusin blir frisk kramar Lisa

 
Ingen bild

Jossan

31 maj 2013 14:55

Vad är du det var länge sen du bloggade?

Lisa

16 juni 2013 22:11

Hej! Jag är hemma och mår bra :) jag har inte hunnit eller vetat vad jag ska skriva. Det är bara därför. Uppdatering kommer vilken dag som helst! Kram från Lisa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 28 oktober 2014 19:55

Hej!  Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu...men jag mår bra och tumören är fortfarande borta. Jag har inte bloggat för att jag inte vet vad jag ska skriva om nu. När jag var sjuk var det skönt att få skriva av sig, men nu stressar det ...

Av Lisa - 21 december 2013 23:00

Hej! I torsdags var jag på sjukhuset på återbesök på öron/näsa/hals. I somras opererade jag ju bort en ärrklump som satt på stämbandet. De ville kolla så att allt såg bra ut och att ärrklumpen inte hade kommit tillbaka igen. Farmor var med mig på...

Av Lisa - 5 december 2013 17:00

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge, jag har haft mycket i skolan nu så jag har inte orkat eller haft tid med att blogga. Det har hänt mycket sedan jag skrev sist, bland annat gjorde jag en magnetundersökning i oktober och den var bra...

Av Lisa - 3 december 2013 20:22

Hej! Efter att programmet Barn på sjukhus - återbesöket sändes i oktober har jag fått många frågor om hur man beställer änglar. Om du vill beställa änglar skickar du ett mail till min mamma: karinb.hoglund@gmail.com med följande uppgifter: * ...

Av Lisa - 16 oktober 2013 21:37


Hej! I morgon 17/10 kl 18.30 i SVT Barnkanalen börjar en ny säsong av Barn på sjukhus. Jag är med i det första programmet som handlar om barncancer. Programmet spelades in i somras. Om ni tycker att jag låter lite hes i programmet, beror det på att j...

Skapa flashcards