cancersuger

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Lisa - 27 mars 2012 18:22

Hej!


Jag tänkte berätta lite om min dag. Först var jag en stund i skolan. Jag hann med att ha lite svenska. Vid halv tolv c:a åkte vi hem och åt lite lunch sen bar det i väg till Sjukhuset till lekterapin. Jag är där en gång i veckan     men jag längtar redan tills nästa gång. Jag har gjort en present till min kusin Hilda som fyller sex år nästa vecka.


Pappa jagar glassbilen runt hela stan  Min pappa är bäst!!!!!!!!!!!

Nästa vecka startar en ny cytostatikakur som håller på ett par dagar med en massa vätska både före och efter. Vi får verkligen hoppas att jag håller mig så pigg som möjligt så jag kan ha lite gymnastik på sjukuset på måndag.

Nästa år ska jag börja med ett nytt språk, jag vet inte om jag ska välja  Spanska eller Tyska. Jag har tre dagar på mig att välja.


 /KRAMAR Lisa




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards